Jedyna czynna lokomotywa parowa na Mazowszu, która aktualnie prowadzi pociągi Retro Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie, nosi oznaczenie:
CT 8, prezentowany w skansenie Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie najstarszy parowóz wąskotorowy zachowany w Polsce, zbudowano w zakładach Kraussa w Monachium w roku:
Najstarszy zachowany w zbiorach Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie parowóz dawnej sochaczewskiej kolei wąskotorowej nosi oznaczenie:
Jedną z dwóch lokomotyw elektrycznych w zbiorach Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie wyprodukowano w 1898 r. w zakładach:
Zbudowany w 1882 r. w Niemczech najstarszy wagon osobowy w zbiorach Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie – salonowy Ch101 – pozyskano z:
Prezentowany w skansenie Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie wagon osobowy Kolei Konnej Rudka–Mrozy zbudowano w roku:
Drugi najstarszy parowóz ze zbiorów Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie, zbudowany w 1883 r. w zakładach Krausa w Monachium, nosi oznaczenie:
Zbudowany w 1899 r. w zakładach „Linke-Hoffmann-Busch” we Wrocławiu dla kolei wrocławskiej, a prezentowany w skansenie Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie wagon typu boczniak nosi oznaczenie:
Znajdujący się w zbiorach Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie parowóz WKD 66, zbudowany w 1916 r. w zakładach Orenstein & Koppel w Berlinie, pozostaje ostatnią zachowaną lokomotywą parową kolei: