Zadań sprawdzających moje kompetencje miękkie (komunikacyjne) oraz umiejętności zarządzania zespołem.
Nie mam regularnego trybu pracy ani określonych zadań. Jeśli trzeba coś zrobić, to wkraczam do akcji. Błyskawiczne rozwiązywanie problemów to moja specjalność i jestem wszędzie tam, gdzie mogę się na coś przydać.
Pracuję z klientem, więc każdy dzień jest inny i niesie ze sobą szereg niespodzianek. Uwielbiam kontakt z ludźmi, a jeśli przy okazji mogę im pomóc, to jestem w siódmym niebie.
Przychodzę do pracy, robię zebranie zespołu, rozdzielam zadania zgodnie z umiejętnościami i możliwościami członków, a potem siadam do własnych obowiązków, co jakiś czas sprawdzając postępy.
Po przyjściu do pracy siadam ze swoim zespołem i wspólnie wymyślamy nowe strategie i rozwiązania usprawniające działanie firmy. Tworzymy grafiki lub hasła reklamowe, a burza mózgów jest niesamowicie rozwijającym zajęciem.
Zaraz po przyjściu włączam komputer, idę zrobić kawę i przystępuję do pracy. Nikt mi nie przeszkadza, więc spokojnie opracowuję dane w programie.