Zadań sprawdzających moje kompetencje miękkie (komunikacyjne) oraz umiejętności zarządzania zespołem.
Po przyjściu do pracy siadam ze swoim zespołem i wspólnie wymyślamy nowe strategie i rozwiązania usprawniające działanie firmy. Tworzymy grafiki lub hasła reklamowe, a burza mózgów jest niesamowicie rozwijającym zajęciem.
Pracuję z klientem, więc każdy dzień jest inny i niesie ze sobą szereg niespodzianek. Uwielbiam kontakt z ludźmi, a jeśli przy okazji mogę im pomóc, to jestem w siódmym niebie.
Zaraz po przyjściu włączam komputer, idę zrobić kawę i przystępuję do pracy. Nikt mi nie przeszkadza, więc spokojnie opracowuję dane w programie.
Nie mam regularnego trybu pracy ani określonych zadań. Jeśli trzeba coś zrobić, to wkraczam do akcji. Błyskawiczne rozwiązywanie problemów to moja specjalność i jestem wszędzie tam, gdzie mogę się na coś przydać.
Przychodzę do pracy, robię zebranie zespołu, rozdzielam zadania zgodnie z umiejętnościami i możliwościami członków, a potem siadam do własnych obowiązków, co jakiś czas sprawdzając postępy.