Dopiero wkraczasz na rynek pracy gdzie widzisz siebie jako freelancera albo zakładającego start up. Równie ważne jest dla Ciebie zdobycie doświadczenia zawodowego, jak i dobra atmosfera pracy, ale również dodatkowe bonusy np. karta sportowa.
Preferujesz długi okres zatrudnienia w jednej organizacji. Jesteś ambitny i nastawiony na robienie kariery, dla której czasem poświęcasz życie osobiste. Masz zawsze za mało czasu na rozwijanie pasji.
Bardzo istotna jest dla Ciebie równowaga między pracą a życiem osobistym. Wszędzie pracujesz „od niedawna” i masz na koncie sporą listę pracodawców. Rozwój osobisty jest ważniejszy niż stabilizacja zawodowa.
Puste półki w sklepach. Ty i rówieśnicy chodziliście z kluczem na szyi. Jeździłeś bez pasów na tylnym siedzeniu. Byłeś świadkiem powstawania Solidarności, pamiętasz stan wojenny i czasy transformacji.
Kreskówki Disneya i Cartoon Network, a także świat internetu i gier komputerowych, które towarzyszą Ci od zawsze. Motto Twojego pokolenia to „YOLO" (You Only Live Once).
Stan wojenny znasz tylko z opowiadań. Pamiętasz niepokój i obawy związane z nowym Millenium. Oglądałeś w telewizji ataki terrorystyczne z 11 września 2001 r. Byłeś świadkiem wejścia Polski do UE i NATO.
Jesteś stale „podłączony”. Korzystasz z pięciu ekranów: smartfona, telewizora, laptopa, komputera stacjonarnego i tabletu. Internetu używasz do gier on-line czy korzystania z komunikatorów.
Jesteś obeznany z nowymi technologiami, sprawnie poruszasz się w sieci, ale internet nie jest dla Ciebie najważniejszy. Używasz go głównie do wysyłania maili, korzystania z wyszukiwarek oraz czytania newsów.
Często korzystasz z trzech urządzeń z ekranem: telewizora, komputera stacjonarnego i laptopa. Internetu używasz głównie do wysyłania maili, wyszukiwania treści oraz zakupów.
Wolisz nowe marki niż stare po rebrandingu. Cenisz działania fair-play i fair-trade. Nie jesteś przywiązany do jednego brandu.
Preferujesz zakupy w internecie. Na Twoje opinie konsumenckie większy wpływ mają znajomi niż prasa, radio i telewizja.
Masz więcej znajomych na Facebooku niż Twoi starsi koledzy. Z przyjaciółmi częściej spotykasz się on-line, niż „twarzą w twarz".
W sieci chronisz swoją prywatność. Miałeś konto na grono.net, odświeżyłeś stare znajomości na Naszej Klasie, może masz konto na Facebooku.
Czujesz się świetnie w świecie wirtualnym. Celebrujesz prozaiczne czynności obficie je fotografując i wrzucając od razu do serwisów społecznościowych. Większość swoich aktywności ogłaszasz w sieci.
Jesteś sentymentalny i raczej wierny swoim wyborom muzycznym do dzisiaj. Słuchałeś najpierw na walkmanie, a potem na discmanie swoich idoli: Perfect, TSA, Kult, Dżem, Nirvana, Pearl Jam, REM.
Muzyki szukasz głównie w internecie. W swoim telefonie masz wszystkie ulubione kawałki wykonawców, takich jak: Lady Gaga, Justin Bieber, Rihanna, Taylor Swift, Kamil Bednarek, Enej czy Indila.
Preferujesz zarówno płyty CD, jak i mp3. Twoje pierwsze fascynacje to przede wszystkim: Hey, Myslowitz, Paktofonika, Edyta Górniak, COOL KIDS OF DEATH, Happysad, Eminem, Puff Daddy, Jennifer Lopez.
„Harry Potter”, „Hobbit”, „Władca pierścieni”, „Avatar”, „Avengers”, „Zmierzch”, „Camp Rock”, „Hannah Montana”.