Preferujesz długi okres zatrudnienia w jednej organizacji. Jesteś ambitny i nastawiony na robienie kariery, dla której czasem poświęcasz życie osobiste. Masz zawsze za mało czasu na rozwijanie pasji.
Dopiero wkraczasz na rynek pracy gdzie widzisz siebie jako freelancera albo zakładającego start up. Równie ważne jest dla Ciebie zdobycie doświadczenia zawodowego, jak i dobra atmosfera pracy, ale również dodatkowe bonusy np. karta sportowa.
Bardzo istotna jest dla Ciebie równowaga między pracą a życiem osobistym. Wszędzie pracujesz „od niedawna” i masz na koncie sporą listę pracodawców. Rozwój osobisty jest ważniejszy niż stabilizacja zawodowa.
Kreskówki Disneya i Cartoon Network, a także świat internetu i gier komputerowych, które towarzyszą Ci od zawsze. Motto Twojego pokolenia to „YOLO" (You Only Live Once).
Puste półki w sklepach. Ty i rówieśnicy chodziliście z kluczem na szyi. Jeździłeś bez pasów na tylnym siedzeniu. Byłeś świadkiem powstawania Solidarności, pamiętasz stan wojenny i czasy transformacji.
Stan wojenny znasz tylko z opowiadań. Pamiętasz niepokój i obawy związane z nowym Millenium. Oglądałeś w telewizji ataki terrorystyczne z 11 września 2001 r. Byłeś świadkiem wejścia Polski do UE i NATO.
Jesteś obeznany z nowymi technologiami, sprawnie poruszasz się w sieci, ale internet nie jest dla Ciebie najważniejszy. Używasz go głównie do wysyłania maili, korzystania z wyszukiwarek oraz czytania newsów.
Jesteś stale „podłączony”. Korzystasz z pięciu ekranów: smartfona, telewizora, laptopa, komputera stacjonarnego i tabletu. Internetu używasz do gier on-line czy korzystania z komunikatorów.
Często korzystasz z trzech urządzeń z ekranem: telewizora, komputera stacjonarnego i laptopa. Internetu używasz głównie do wysyłania maili, wyszukiwania treści oraz zakupów.
Preferujesz zakupy w internecie. Na Twoje opinie konsumenckie większy wpływ mają znajomi niż prasa, radio i telewizja.
Wolisz nowe marki niż stare po rebrandingu. Cenisz działania fair-play i fair-trade. Nie jesteś przywiązany do jednego brandu.
Masz więcej znajomych na Facebooku niż Twoi starsi koledzy. Z przyjaciółmi częściej spotykasz się on-line, niż „twarzą w twarz".
Czujesz się świetnie w świecie wirtualnym. Celebrujesz prozaiczne czynności obficie je fotografując i wrzucając od razu do serwisów społecznościowych. Większość swoich aktywności ogłaszasz w sieci.
W sieci chronisz swoją prywatność. Miałeś konto na grono.net, odświeżyłeś stare znajomości na Naszej Klasie, może masz konto na Facebooku.
Preferujesz zarówno płyty CD, jak i mp3. Twoje pierwsze fascynacje to przede wszystkim: Hey, Myslowitz, Paktofonika, Edyta Górniak, COOL KIDS OF DEATH, Happysad, Eminem, Puff Daddy, Jennifer Lopez.
Jesteś sentymentalny i raczej wierny swoim wyborom muzycznym do dzisiaj. Słuchałeś najpierw na walkmanie, a potem na discmanie swoich idoli: Perfect, TSA, Kult, Dżem, Nirvana, Pearl Jam, REM.
Muzyki szukasz głównie w internecie. W swoim telefonie masz wszystkie ulubione kawałki wykonawców, takich jak: Lady Gaga, Justin Bieber, Rihanna, Taylor Swift, Kamil Bednarek, Enej czy Indila.
„Harry Potter”, „Hobbit”, „Władca pierścieni”, „Avatar”, „Avengers”, „Zmierzch”, „Camp Rock”, „Hannah Montana”.