postrzeganie zróżnicowania uczniów jako bogactwa, zasobu wspomagającego naukę, a nie problemu do rozwiązania
ocenia, krytykuje, poucza, a także przymusza do stosowania preferowanych przez siebie metod i rozwiązań
udzielanie pomocy uczniom oraz rodzicom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej np. dożywianie w szkole
prowadzenie wspólnie z innymi nauczycielami zajęć edukacyjnych oraz wspólnie z innymi nauczycielami, specjalistami i wychowawcami grup wychowawczych realizują zintegrowane działania i zajęcia określone w programie
opiniowanie projektu planu finansowego szkoły składanego przez dyrektora oraz gromadzenie funduszy z dobrowolnych składek rodziców
„Nigdy nie potrafiłem przepisywać z tablicy. Kiedy tylko spuściłem z niej wzrok, zapominałem, co na niej było”. Jest to wypowiedź:
pixabay.com Technologia Najważniejsze odkrycia naukowe i technologiczne w 2015 roku. Sprawdź, czy jes...