Czy znajdziesz identyczne obrazy w 3 minuty? #57

Twoim zadaniem będzie połączenie identycznych obrazów Vincenta van Gogha - czy uda Ci się wykonać to zadanie w wyznaczonym czasie?

Tylko 25% osób jest w stanie to zrobić!

Instrukcja gry Łączenie
Cel gry

Celem gry jest odnalezienie i połączenie dwóch takich samych obrazków w celu wyczyszczenia planszy z obrazków. Na wykonanie tego zadania użytkownik ma zazwyczaj nałożony limit czasu.

Zasady

Gra odbywa się na planszy wypełnionej różnymi obrazkami. Pary identycznych obrazków łączymy ze sobą, nasuwając je na siebie. Jeśli obrazki zostaną prawidłowo dopasowane, znikają z planszy. Jeśli obrazki nie stanowiły pary, wracają na swoje miejsca.

Obrazki na planszy mogą być ułożone warstwowo. Wraz z upływem gry i znikaniem prawidłowo połączonych par, odsłaniane są kolejne obrazki. W każdym momencie gry na planszy dostępna jest minimum jedna para identycznych obrazków.

Zakończenie gry

Gra kończy się sukcesem, jeśli wszystkie obrazki na planszy udało się połączyć w pary przed upływem wyznaczonego czasu.
Gra kończy się porażką, jeśli skończył się czas, a na planszy pozostały obrazki.

Wskazówki
  • Gra jest dostosowana zarówno do komputerów jak i do telefonów komórkowych. Szczególnie polecamy wypróbować ją na smartfonie.
  • Obserwuj całą planszę i staraj się zapamiętywać obrazki, które odkryłeś, ale nie udało Ci się od razu dopasować. Może Ci to pomóc w szybszym znalezieniu par w kolejnych ruchach.
  • Nie spiesz się, ale też uważaj, żeby nie przekroczyć czasu.
  • Najważniejsze to w pełni skup się na tym zadaniu, zrelaksuj się i baw się dobrze! 😊
Wiedza w pigułce

Jak układanie puzzli wpływa na mózg?

Trening umysłu

Układanie puzzli może być czymś więcej niż tylko rozrywką. Badania wykazały, że układanie puzzli może usprawnić funkcjonowanie mózgu i poprawić pamięć. Dopasowywanie elementów wymaga koncentracji i może wprowadzić nasz mózg w stan medytacji, zmniejszając stres i niepokój. Ten trening umysłowy może również poprawić nasz nastrój, dzięki uwalnianiu dopaminy - neuroprzekaźnika odpowiedzialnego za przyjemność i motywację.